Wednesday, November 07, 2007

In which Livie shows how to use the potty

It's totally obvious Livie has brothers. She roughhouses. She fights for what's hers or for what she wants. And she tries to use the toilet this way:

She hasn't quite figured out she has to take off her diaper. It's so freakin' cute I don't want to correct her for standing up and she freaked out the 2 times I tried sitting her on the pot. Isabel did the same thing and she turned out (relatively) normal.


post signature

15 comments:

Tricia said...

Tooo Cute. Oh how I love this picture.

Nancy Face said...

Haha, she's so cute! :D

NOBODY said...

Oh my gosh, that's hilarious. She's gonna love that shot in a few years.

And I like your shower curtain.

Yvonne said...

That is too funny. Kids are so great!

Liam's Mom - Gina said...

What a funny little girl! So dang cute!

S said...

Maybe her bellybutton is talented like the boy:) Mork & Mindy

Eric's Mommy said...

That made my day how cute!!

annie said...

Adorable Tori!!!

Stepherz said...

Bella has that same exact nightgown. Gotta love Wally World!

elasticwaistbandlady said...

I'm suddenly grateful that my boys didn't try sitting down to pee....

aubrey said...

lol! that is so cute!

Robin said...

Charlotte's done that too. So now I don't mind as much if she watches me pee. She has to see someone sitting down, right?

No Cool Story said...

Awww, sweet! :)
How did I miss this? :(

~j. said...

I remember doing that. Not just my dad telling me the story about it, I remember trying to pee standing at the toilet. What a disappointment.

Is that shower curtain from IKEA?

jenica said...

haha. that is way too cute. i read once that you can sit a girl on the toilet facing the water, then they can see it come out and feel a sense of accomplishment. um, i would be scared that she'd fall in. but whatever! hehe