Thursday, April 10, 2008

Something Silly

Sei has been teaching his 11 yr old scouts the Maori Haka that they will perform at the church bbq this weekend. So, we've all been walking around yelling the haka "Ka mate! Ka mate! Ka Ora!" We were looking on youtube at the New Zealand rugby team perform the haka before their games when I came across this (You've gotta watch it to the very end!! LOL! :47):


In case you have no idea what those cute cookies were doing here's this:

**Does anyone else find it extremely SEXY!?!??!

post signature

9 comments:

omar said...

I dunno, I guess it was kind of sexy when the cookies did it...

Yvonne said...

Gotta love omar's comment--I'm just sitting here having a good laugh all by myself ; )

Love the cookies--that was too funny.

JC said...

You'll need to post Friday's Haka too.

No Cool Story said...

I thought about you when I saw it :)
I do find it extremely sexy!!!

HAve you seen the missionaries?
:D

S said...

That my dear was SEXY! I wanna go to that game:)

No Cool Story said...

BTW, the missionaries are NOT sexy.

Hey, whatever you do, DO NOT look for video of Jacob for the "Twilight" movie interview.
I'm serious. Don't.

Nancy Face said...

My man Kris Face came home from his mission to New Zealand and did the Haka for me...very sexy indeed, haha! :D

Of course I married him! ;)

elasticwaistbandlady said...

Those guys would so own in a Macarena contest.

sogratefultobemormon.wordpress.com said...

that was way fun how in synch they were!